Ystad, By Day

Japp, you heard me! Jag var i "city" idag med mammsen. Eller hon klippte sig och jag skulle bara följa med. Blev en dyr dag i slutändan!
Medans hon satt där och fixade frillan gick jag en tur, bla till JC där jag köpte saker till min bror, WHAT WHY liksom? varför .... eh? ah, men ändå, jag kan alltid låna kläderna från honom sen, tur att vi är skinny bitches... eller ah, jag är väll inte så skinny längre, eller ah, snart är jag om jag fortsätter träningen!
Sen gick vi till åhlens, för jag skulle ha hårfärg, blev en mörkbrun färg, igen, men jag kommer nog ångra mig för när jag kollade mig nyss i spegeln och såg mitt extremt vackra chokladbrunsfärgade hår så... ja, äh, det blir bra!
Sen ville vi ha Thai-Mat, tänkte på Jord då en snäpp, men ah, då gick jag och hämtade medans mamma gick till sin BF för att lämna grejer. Maten skulle ta 20 min så jag tänkte passa på att gå in på apoteket som ligger precis bredvid bara för att kolla läget. Jag hade inga som helst planer för att köpa något. Det besöket kostade mig 500 kr... Jag tror jag måste läggas in på sjukhus som köper så onödiga grejer...
Iallafall, nu ska det ätas, sen måste jag ringa Natalie och berätta våra planer för helgen...

Glömde min mobil här hemma, måste springa och kolla hur extremt många sms och missade samtal jag har...



Apoteket, Live and in full action



Mitt emot apoteket växte jag upp, längst upp tror jag... nu är det rosa och fint



Runt hörnet ligger Thai-mat stället, Ystad city, allt lätt tillgängligt, "Me Like"!

Kommentarer
Postat av: acky

omg.. visste inte att ni har JC? =P

nte ens visste att ni hade stan!? haha

hoppas det finns något sådant i hörby med

2009-01-07 @ 18:40:17
URL: http://acky.blogg.se/
Postat av: Dan

Åh Jord, mitt nyfödda barn (till sättet) snart kommer min ystad guide upp! då får du se allt vi har (MQ, H&M, JC, Ja allt med 2 bokstäver du kan hitta... PC, där festar man)

2009-01-07 @ 18:54:56
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: Sofia

YSTAD ÄR DANS STAD

2009-01-07 @ 19:11:21
Postat av: Parisa

Me Lajki!

2009-01-07 @ 19:16:21
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: BAM BAM elephant

VAD kan man köpa på apoteket för 500 papp? glidmedel och laxeringsmedel.. dan har du megaförstoppning? har du det dan?

2009-01-07 @ 19:43:40
URL: http://bambamelephant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0