Utgång Lördagen den 18 Jan



Allt började på tåget för mig själv, en liten mini förfest med lite vin och spanska pluggning inför tisdagens prov. Jag ringde också till Johanna och fick höra lite gossip.

Kom sen fram till Centralen där jag träffade Jonas och lite mer förfest på G, notera PETflaskan, åhh.

Vi följde Carolina Gynnings råd och delade en pommes innan det blev dags att gå vidare till Barcelona Bar där vi träffade lite Svedala folk, från Centralskolan. Blondie är kusin till en som jag gick i samma klass som på högstadiet i Ystad. Liten värld.



Direkt in och skaka järnet, Strippstången går sönder av för många Carmen Electra sexyhopps, det blir dags för rökpaus och mingel där ute.
vi hittar en rar MILF där ute som såg vilse ut med en filt om sig, och jag frös. Hon sa att hennes son satt inne på Barcelona Bar och skämdes över henne, hon pekade ut honom och vi stod och knackade på fönstret tills han kom ut och sa - MEN MAMMA, vad gör du här?
- jag ska till breezer(nått ställe tror jag) sen.
- Men nä, måste du, jag skulle ju dit sen.

HAHA, moder/son kärlek på topp. Vi sa till henne att det kommer ändras sen. Hon var ju en glad partypingla
Och fler mammor blev det. Nästa MILF träffade vi på inne på toan, 37 bast var hon, hon var tvungen att legitimera sig för jag trodde inte på det, men enligt körkortet var hon det. Kanske satsat på botox?


Sen blev det dags att äntligen äntra dansgolv nummer 2. Man hör ju på namnet, Dans Golv, höhö, men jag rusade fram (på ett elegant sätt dock) fram till DJ båset där jag möttes av blicken -inte han igen, typ. Han säger direkt - Nä du, vi har fortfarande inte någon Miley Cyrus. Jag bara, va faan. Han svarar, det vanliga eller? (jag vill påpeka att jag bara varit där en gång innan på nyår, inget stammis här inte) Och jag bara, såklart! you know it. Så skulle han sätta på Pokerface och vi gjorde våran vanliga deal och jag hoppade upp och chejkade med honom en stund.
När det var stängningsdags sa jag, Jag kommer nästa vecka och då ska jag vara uppe där hela tiden, han bara - JO jag är inte här, så sure thing, för all del, du får vara där HELA kvällen... jag tror inte jag gillar honom... hm... well well

Träffade Alexandra på toan åxå, men såklart hängde jag lite med dem under kvällen också, Matilda och Alle.

På Centralen lekte jag med tändstickor efter att ha ringt och pratat med Erik som är i GBG om hur de haft det! Jag tror vi vann... vi hade nog roligast jag och Jonas.


Sen åkte vi hem och sov.
Sofia blir man aldrig av med, inte ens i tankarna... hemskt!

Next att skriva om är, the Do's and Dont's med Dan på ett uteställe

Kommentarer
Postat av: ellinor

sai.... det känns som vi pratar varje dag för jag läser ju här every day... missar inte en bokstav!!! tänker på dig o saknar dig mer än ord kan beskriva. all my love

2009-01-18 @ 20:24:56
Postat av: jordis

oooh var du i lund?.. sofia grillen e jo i lund !

2009-01-18 @ 20:43:06
Postat av: sofia

du älskar mig!!!!!

2009-01-18 @ 21:01:38
Postat av: Anonym

CAMINANDO NUEVO?!! haha åååhhh det va en av mina största ungdomskärlekar!!

2009-01-18 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0