Uppdatering på min kravlista:

Kom precis på en sak jag kom på för länge sen, eller ah, det var ju kanske 3 månader sen liksom. Ändå, jag vill gifta mig med någon från Holland. Jag vill ha ett coolt Van/Von efternamn. Det vore väll nått. Jag kommer ihåg från mitt Ex-Jobb i Milano när det kom in lite kunder, man trodde var dansk/svenskar som pratade med roliga ord, men ack nä de var Holländare, så såg man sen deras efternamn när de skulle betala. Då tänkte jag alltid, gift dig med mig! Varför köper du inte den väskan till mig istället för den bitterfittan där borta!?
Det blev aldrig av, men det ska bli...

Gifta mig med en holländare för efternamnet


Ben här är från Holland, SIngel? call me...

Resten på min krav lista kommer senare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

DAN FFS:::: if u marry a dutch u aint much!

Var det väskorna de köpte i sig lr efternamnen som lokade mest??



//jag borde inte behöva vara den som upplyser dig

2009-01-07 @ 19:19:05
Postat av: Dan

Namnet såklart... tänk dig,

Dan Van Der "Hood"



sen skiljer jag mig såklart...

2009-01-07 @ 19:28:06
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0