Svart/vit TV i Södertälje!

Från Södertälje, därifrån är min släkt och här är jag! Inte hos min släkt då såklart utan jag är hos pensionat EVA. Johannas underbara mamma, hon är även min styv-mamma, min södertälje mamma! Bättre med 2 mammor i Sverige än 3 i skogen, eller hur!
Jag ligger i Johannas säng och kollar på svartvit TV, underbart, som förr i tiden när man var ung.

Jag har varit i Stockholm idag, anlände kl 10,30. Parisa skolkade och hämtade mig på centralen. Känns som vi har kännt varandra förevigt, hon är härlig den tösen.
Först av allt gick vi till kungliga biblioteket för att se om vi kunde se Nils. det gjorde vi inte. Vi skaffade ett fint bibliotekskort, som antagligen Nils också har.
Kl 3 gjorde jag en trevlig sak. det gick bra. Sen träffade jag parisa, sen en andra friends som jag fikade med och är jag i södertälje. Svårt att ligga på topp när man är storbloggerska!

Kul har det varit iallafall idag! fniss

Jag ska lista ut hur man lägger in foton, svårt med nya datorer!
CIAO


Kommentarer
Postat av: sofia

jag förstår inte dig vännen snälla.. har du flyttat permanent till sthlm?? så typiskt dig å bara dra.. böla jag tänker minnsannodag inte fälla en tår för dig! pitchkatimatona

2009-01-22 @ 20:16:21
Postat av: Mussi

Dålig du är Dan! Kan du knyta skorna? jag gör fortfarande kaninöron (på riktigt)

2009-01-22 @ 22:04:56
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0