Stockholm den 22jan

Vissa av er trodde att jag bara åkte upp för att träffa den mystiska Parisa. Det var inte hela anledningen! Jag var lite mystisk kan jag medge, men äh, jag kan lika gärna berätta varför jag åkte så sista minuten aktigt upp dit alla dessa eviga timmar och förminskad skönhetssömn. Anledningen var simpel och mycket enkel och tråkig, - Arbetsintervju på Gucci.

Dock träffade jag Parisa och det gjorde hela sthlms besöket mycket roligare... jag hade höga förväntningar, men det gick bra ändå!
Vi motionerade, fikade, kollade sthlms grejer och rundade av med ett härligt besök på kongliga biblioteket i hopp om att se min Nils...

Mingel fotografering i entren till bibblan


Inskrivnings mingel - Han med manboobs var så jävla efterbliven (nu syftade jag inte på mig själv)
Notera dock att min röv har blivit fastare och rundare sen min hårdträning

Catwalken, You go Parre (sorry att det blev lite skakigt, men vi sa hellre skakigt än att inte komma ut levande från bibblan pga vi gjorde för höga ljud)

Vi klarade inte av pressen från folket som tittade på oss underifrån så vi slängde oss snabbt på golvet och körde en playboyfotograferin istället.
Parisa var fett poppis, så vi var tvungna att fly snabbt som räven flyr i skogen efter att ha sett en snapphane i busken.

Kommentarer
Postat av: Parisa

Ingen Nils men Brunbyxan var inte fy skam, han heller.

2009-01-25 @ 20:46:15
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: petra

Grattis förresten lille Dan. NU är du manlig.

2009-01-27 @ 13:52:09
URL: http://pieetraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0