Södertälje Razzia

Idag vaknade jag först av Johanna som skulle till jobbet, den andra gången av en mördare med en vit bil från från "Telge". Ni som inte är från Södertälje vet precis lika lite som jag. Han knackade många gånger, jag öppnade inte. Jag var ju ensam hemma. Var nyvaken och vill ju inte komma med på bilder i Aftonbladet död och osminkad.
Han var kvar där ute i säkert 20 min tills Mamma Evas Gubbe kom hem och släppte in honom. Han var inte ute efter att döda mig utan skulle bara in i badrummet och installera något. OOPS.

Mötte upp Joel/TYRA och Angelica/VALKYRA och gjorde stan.
Vi var inne på H&M blandannat och gav varsin makeover till Angiegirl. Jag vann.

DAGENS OUTFIT AV DAN FÖR UNDER 1300 SEK

 
Tro det eller ej, en partyoutft för endast 1295:-


Joel var stylisten här

Kommentarer
Postat av: sofia

haha.. hon ser ut osm en klippdocka på den 2a bilden.. litta paint? ;P

2009-01-25 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0