Sitter/halvligger och tänker...

Ja, konstigt nog gör jag det...
Jag tänker på varför falukorvarna oftast är krökta som ett krökt järnvägspår... även om järnvägspår aldrig har så "branta" krökningar som de järnvägarna man leker med hemma, typ!
My point iallafall med falukorven, alltså finns det typ någon extremt vettig anledning? Jag hatar dem, för när man ska sliiiiizca upp dem och steka blir det alltid fel pga kröken...

I don't get it


Har inte Kikky Danielsson haft dessa problem någonsin?

Kommentarer
Postat av: Parisa

Jag hatar den där kurvan. Jag köper bara rak kycklingkorv, så slipper man skiten.

2009-01-11 @ 21:37:23
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: sofia

omg leker du också med järnvägs-spår?!?!

2009-01-12 @ 00:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0