Sitter och väntar på tåget...

kl är lite, jag väntar på tåget. jag har varit vaken länge... behöver jag säga något mer än att Erik har för mycket påverkan på mig? När ska jag bli en stark människa? mamma, hoppas du är nöjd att du uppfostrat mig till en svagiz som inte klarar att stå emot världen. Jag kommer snart bli emo... ERIK FAN VAKNA SNART!
Ellinor baby, vi ses dock snart, tycker vi ska spela in en Lennart och Gunilla Hits the town!

Ska kila nu, jag reser biljettlöst, är inte det för coolt så säg!?

Kommentarer
Postat av: mamma

hmmm... mej har du iaf inga som helst problem med att stå emot...

2009-02-01 @ 05:06:26
Postat av: Nightfall

det går nog inte att bli coolare :)

2009-02-02 @ 12:26:49
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: josse

Jag tycker att det är as coolt med en kille som bloggar :D kul att läsa!

2009-02-02 @ 14:03:48
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0