Saknad

Nu har jag varit vaken för länge...
Jag sprang i väg till Eva (skriver mer om henne sen) men det visade sig att jag skulle varit där i fredags, oops, men jag fick en ny tid senare 13,15, YES tack!

Igår så tänkte jag på hur kul man hade i gymnasiet, ibland.
Ibland kunde det vara tack vare en ibland rätt så obscen kvinna vid namn Emma Högbo.
Jag gör något som hon aldrig skulle göra till mig, ägna ett inlägg helt till henne, nästan med tanke på att jag skrev lite där uppe också.
Ibland saknar man hennes hemska skratt, konstiga skämt och politiska kommentarer... IBLAND!


Miss Högbo, Som jag är van att se henne i skolan


Hoggan, Partyfixad och i stämmning, redo att göra Bara osäker


Kommentarer
Postat av: Högbo

Tack Dan, verkligen tack. Till mitt försvar för bilderna så hade jag åkt skidor en hel dag och var bakis och trött! + Att de är tre år gamla nu!

2009-01-12 @ 13:08:48
URL: http://thehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0