Så här ser det ut hos Miss Eva


Uppgraderat till booster idag

Jag hade sjukt höga förväntningar på denna booster, trodde att det skulle vara någon cool maskin, typ som sprutade ut laser och verkligen frätte sönder hela huden tills jag kom ut som en röding... Dock inte... det var bara nått som gjorde syran effektivare... fattade inte riktigt, vi får se!
Sjukt beroende blir man iallafall av att gå till Eva. Dels för min syra-kick sen även eftersom hon blir som en psykolog som är sjukt vis och hjälpsam! Två flugor i en smäll.

Tonight - Träna med Natalie på YES

Kommentarer
Postat av: petra

bonnatösen undrar vad du har gjort ? Förresten har jag ny blogg!!! pieetraa.blogspot.com

2009-01-12 @ 16:23:24
URL: http://pieetraa.blogspot.com
Postat av: Erik

Wow, det ser hemtrevligt ut!

Nu har jag nog listat ut vad Eva är för en kvinna!

2009-01-12 @ 17:14:06
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0