Rosa Kalsonger

Idag var jag och tränade IGEN, med Natalie såklart!
Det blev Bodypump, med skivstång och allt!
Idag fick jag äran att stå allra längst fram tryckt mot spegeln eftersom jag kom 1 minut innan passet började. Åh det var en rar "donna" som hjälpte mig att fixa fram allt och göra mig tillrätta, trodde att hon var ledaren men det var det visst inte! Jag är fortfarande inte van vid att folk hjälper en på ett annat sätt än i Italien höhö.
Natalie fick iallafall äran att stå bakom mig, tryckt mot min gump.

Såklart, samma byxor som alltid åker ner eftersom jag inte kan knyta dem hårdare för det har redan knytits hårt och jag får inte upp det. Detta påpekade Natalie några gånger. Hon borde vara glad över att få titta in i min rumpa dock, det finns mycket värre. Rosa kalsonger blev det till dagens ära... Kameran hade dött, inga batterier, så jag fick återskapa situationen här hemma för att jag vet att alla är sjuktintresserade!

Jag känner mig så mycket fittare nu! Jag är SÅ stolt!
Imorgon har jag 2 pass. Kl 18 Bodybalance och 19 HLSM Plus...
Good Boi!


Jag måste köpa lite nya sexigare underkläder till jag tränar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0