Redo för skolan - NOT

Nä, jag ligger här nu. Jag struntar att åka till skolan! Åh. Jag visste att det skulle vara jobbigt att börja igen, men men! Jag skyller på att jag sov mellan kl 11-02 (vaknade pga viljan att äta godis) kunde inte somna om, och köpte frukostbullar på morgonen redo att åka till skolan kl 8,30, om en timme, men nä...
Jag kommer dö isåfall tror jag, enligt Natalie dock.

Just det, när jag var på bageriet och upplevde flygande bullar vet jag att jag nog vill jobba med det i framtiden! Verkar sjukt spännande! Eller helt enkelt gifta mig med än Bagerinna! Åh Sexigt!

Då kan jag dra såna roliga skämt, typ, - ÄLSKLING Har du en bulle i ögat eller hör du mig inte eller!?


Could be me in the future!?!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska hooka up dig!! jag känner en maaaassa!!

2009-01-21 @ 12:39:42
Postat av: jordis

bagare menar du? =P

2009-01-21 @ 19:59:14
Postat av: sofia

ja?? and they love me

2009-01-22 @ 00:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0