Öppnar paket

Just nu sitter jag med min köttkniv och öppnar paket... samma kniv jag använde innan idag för att skära i bacon och senare fetaost med...
Du kanske tänker, vad är detta för paket... JO du det ska jag allt berätta, och lagom förbannad är jag!

Fick innan idag 3 st brev, Du har ett paket att hämta på pressbyrån i Ystad. Jag bara coolt! jag älskar Paket... 3 st dessutom!

Iallafall satt jag och grubblade med Muzzi, hm, vad är detta för paket, har jag beställt nått på fyllan nu igen liksom? hm, näää. Frågade också min bror om han gjort det, blattar har såna tendenser...  IKKE DÅ, inte han heller, så jag blev mer fundersam....vad är detta...

smsar natalie och säger att hon måste följa med, så vi möts på stan och går och får ut 3 fyrkantiga paket, ett var långt och avlångt dock. På det står det Plattång...
Då kom allt fram till mig... JUST DET, mamma den jäveln hade beställt plattång till mig, och jag har redan frågat henne WHY när jag har en sån fantastisk fin och dyr som lever än. Det hade hon glömt bort sa hon och trodde den var sönder... Så iallafall, vad jag ville komma fram till är:
- Vilken ond mamma gör så mot sitt barn. Beställer, inte bara ett, utan TRE paket i hans namn som han måste gå och hämta ut själv och sen förvänta sig något kul...

Iallafall, jag ska öppna dem nu... sen ska jag berätta vad mer som hände på stan


Man ser fortfarande fetaost resterna på kniven.

Kommentarer
Postat av: sofia

oooohh vad jag önskar att jag va blatte!! då blir det lixom ok att dra rasist-skämt!!

2009-01-09 @ 02:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0