Oh No I Didn't!?!

Jo, det gjorde jag! Jag och Natalie gick till YES Ystad och tränade på 2 pass.
Body Pump och Body Balance.
HAHAHA vilket gott skratt det var, vid ett tillfälle hade jag minst vikter på min stång på första passet, PINSAMT
Andra passet känner man sig sjukt snygg på, om man hade kunnat grejen med yoga/thai chi grejerna och sånt, vilket jag inte kunde!
Bättre lycka nästa gång, på onsdag blir det alltså!


Så ser jag ut när jag tränar
Tösabiten (tränaren) sa att jag såg erfaren ut med tanke på t-shirten, får väll tacka min bror för lånet av den


Så sportig ser Natalie ut


Så ser det ut när allt folk gått och lämnat oss alooone

Utvärdering, jag känner mig sjukt fit!
Nu ska jag äta mig en marabou chokladkaka...

Kommentarer
Postat av: Mussi

Vad hade Dan varit utan sin bror?

2009-01-05 @ 21:54:59
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Giiiirl, du e så duktig=D Miss you really mycket asså! vi måste ses snart... puss puss

2009-01-05 @ 22:12:02
URL: http://jallajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0