Nyss hemkommen!

Jag kom hem från Malmö nu efter en "morgon" med Mikaela och den eviga förföljerskan Sofia!
Jag är sjukttrött, sov inget på morgonen för att jag inte kunde helt enkelt, vaknade var 10e minut och trodde att jag sovit i flera timmar, så ja, alarmet på mobilen behövdes inte.

Det blev dock sightseeing i Malmö med Mikaela, den stackaren!


Vi gick förbi Nestas Café till ära för Ellinor och Jeanette


Gratis pepparkakor och glögg lockade Sofia att bada i kartan på citytunnelutställningen


En videobutik i Malmö... Man kan ju undra vad de har för utbud


Som sagt, vi är i Malmö. Ser ut så här i krokarna runt Möllan, I love it. Som Mikaela sa, känns som att man är utomlands

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tar jag inte som en komplimang

2009-01-10 @ 16:33:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Erik

Vad är inte en komplimang?

Jag blir så nyfiken.

2009-01-10 @ 20:37:34
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: sofia

allihopa,, När Dan är trött är han jättesnäll.!!! ge honom ingen glögg lr choklad.. då börjar han bli mer bitsk igen!

FALLSKÄRM kulle det faktiskt se ut som... lr typ fallskärms-sim..

2009-01-10 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0