Mitt liv är halvt över... Vid 19år

Min "systembolagets fixare" dissade mig idag, vad tycker vi om det? Vad ska jag nu göra? Herregud...


Detta säger Jord till mig på msn:
Acky säger:
 
ooh d var nån gubbe
 jag orkar nte mer 
 jag kommer fan dö ensam
 lr me dej
 haha


Jag älskar hur han alltid får med mig i skiten...
Som att den oskriva regeln säger att jag ska vara ensam för resten av liten...
Gissa varför jag ska plugga ryska? Jag är inte så korkad, har alltid en plan med vad jag gör. I Ryssland har jag lättast att gifta mig, och gifta mig rikt antar jag

Dan - Tänker alltid stort direkt


Blir det ingen sprit får jag pallra mig till citytunnel utställningen där de hade gratis glögg

Kommentarer
Postat av: Hannisen

Jag kan alltid köpa ut till dig snuttis!

2009-01-15 @ 14:51:37
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: Erik

What? Dissade han dig? vilken jävel.

2009-01-15 @ 15:49:01
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahaha jag vil ha aaaallla bilderna dan-fan

2009-01-15 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0