Mitt förflutna i Milano

Jag tattade bilden av Petra, alla vet väll vem hon är, den kända Petra!
Iallfall vi var i Milano samtidigt nu sist jag var där, hade velat stalka henne lite, men islutändan var det ju hon som stalkade Ellinor och gick in och shoppade där hon jobbar på Miu Miu.
Åh vad hade inte jag gjort för att de skulle shoppat av mig... äh, jag hade till och med delat med mit av personalrabatten.

Nu vet du det Petra! Dumt Dumt, du skulle kommit på sommarrean till Dolce And Gabbana istället... haha



Så såg det ut i DG butiken när hon var i stan

Där brukade jag stå där inne och titta mig drömmande på de fria människorna där ute. Lite gossip jag kan dela med mig av nu, är att väskan i den röda stolen kostar 695 euro tror jag det var och materialet heter Dolmias Piuma, nått nylon skit... den finns säkert kvar sen rean, vilket betyder halva priset Guuurhl!
nu var jag busig, man får visst inte dela med sig av priserna utanför butiken! tihi!
Föresten, den röda stolen har jag aldrig vågat sitta i, då skulle nog chefen halshugga mig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0