Milanos Män: Del 2

Jag tänkte dela med mig av en till Dateupplevelse från Milano city eftersom den första blev en hit;

Allt började på min favorit klubb där nere. Jag stod och dansade med Elinor, Jord och Tysken på ett bord med våra svenskaflaggor. I ögonvrån ser jag mitt "ex" med någon nyoch då slog min tävlingsinstinkt till. Jag skulle ha en tävling, hitta en ny till Dan. Och bara för att bevisa för mig själv att jag kunde få vem som helst gick jag till närmaste "snygga".
Han började prata med mig, och vi han utbyta namn och lite bas fakta. Även vad vi gjorde om dagarna, han jobbade på Burberry.
Dåligt där Dan, för jag var inte intresserad av honom något alls, praktiskt taget, skulle bara visa att jag kunde få honom hur lätt som helst...
Detta spårade ut såklart eftersom jag var dum och sa vart jag jobbade också, och ah, Dagen efter började han komma och hälsa på mig på sin lunchrast. Varje dag! Min första lilla stalker, tihi En dag gav han sitt nummer till mig på en lapp och vi bestämde att vi skulle luncha någon dag tillsammans, och det gjorde vi. Han var trevlig och jag åt.
Sen så blev det bestämt att vi skulle ut och äta en kväll också, och det blev också av. Vi sågs på Piazza Duomo och han hade beställt bord på Rinascente Terassen, längst upp. Perfekt plats.
Allt gick bra och jag fick en utmärkt italienska lektion med 3 rätters och Vin. Notan gick på 130 euro... och jag var såklart villig att splitta men nä, det tog han hand om. ÅH så rart! (Jag är dyr i drift)
Jag hade redan tröttnat då dock på honom och vi träffades inte mer... såklart! What else...
Vissa kallar mig hård, jag kallar mig rättvis.

Iallafall, tack vare honom, och lite till,  fick jag ett trevligt "rykte" på DG som jag ska berätta mer om en annan gång... Allt roligt får vi inte ta på en gång, RIGHT (inget dåligt rykte dock, så mycket)


Så här såg det ut... Fast vi satt på uteserveringen... Och det var mörkt ute :D

Nu ska jag göra mig iordning för en utgång i stan med Natalie (inte fest utgång, än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0