Måste springa...

Ligger 2 min bakom schema, rekord faktiskt! brukar alltid vara sen!
Ska springa till PC (Party City) nu för att möta upp Natalie...
Vid 9 tiden kommer mamma och hennes party crew och slår sig ner... det är hon och hennes BFF alltså!
Tog ett foto på mig också...

Luggen är nere eftersom... jag har en inkräktare på G!

Märks det att jag suttit i vardagsrummet och fixat mig, notera; Fön, borste plattång täcke i soffan... Hörnhyllan är min och mammas oas till hårfixning, där står alla hårprodukter, och hårfönen ska ALLTID vara inkopplad. Starka rekomendationer från Mammsen!


Vi hörs tonight!

Kommentarer
Postat av: Christina

diggar din t-shirt!

2009-01-09 @ 23:48:19
URL: http://hittamusiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0