Kineser med glasögon!

JennyKines, jag vet att du läser min blogg och därför ställer jag min fråga till dig här... Har alla/mesta delen av den asiatiska befolkningen glasögon eller är det bara jag som ser glasögonormar överallt??

Faktiskt, tänkte på det på banken idag, såg 5 st asiater som alla hade glasögon, vilket blir lite snabbt räknat 100%. Jennykines har glasögon, det är åxå 100% av hela henne. Alla asiater jag känner har glasögon faktiskt... varför är detta...

Och kommer det då hända mig något? Eftersom jag då har konstaterat att jag är asiat, men faktiskt mer asiat än vad jag trodde så kommer det sannerligen bli att jag kommer få glasögon inom en snar framtid så därför vänjer jag mig nu. Hade en ivrig diskussion med mamma om detta där allt slutade i namecalling, bråk och dörrsmällar då hon berättade att hon och pappa faktiskt båda har synfel.

Är det min tur nu?


Oh No, kommer jag se ut som Erik i framtiden?

Kommentarer
Postat av: Erik

Din jävel.

Jag har faktiskt bara när jag kör bil.

Mussi är däremot en riktig glasögonorm. Och asiat.

2009-01-20 @ 21:29:26
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA! Om man istället kollar på hela befolkningen i Kina är där faktiskt inte så många glasögonormar, haha! Du behöver inte va orolig ;) Annars e ju glasögon fett tufft!

2009-01-20 @ 22:16:32
URL: http://www.chopse.com
Postat av: Jeanette

Ja du kommer bli en glasögon orm och till skillnad från Erik kommer du INTE vara het i dem ;)

2009-01-21 @ 21:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0