KinesDan

Jag vet inte varför jag börjar se ut mer och mer som en kines, men så är faktan...
Jag vet ju att jag har asiatisk bakgrund (pappa från Iran) men jag börjar ana annat...
1. Mamma är inte vem hon säger sig vara, vi är ju faktiskt inte lika alls.
2. Jag har en annan smygpappa som mamma inte vill erkänna, eftersom jag och min lillebror inte är helt 100% olika...
3. Den 3e är för grov och hemskt att skriva... hm, ni kanske anar vad jag tänker på... innehåller 3 personer samtidigt...

Till mitt försvar har jag faktiskt tagit bilder där jag har kines-ögon, det händer inte ALLTID dock

Min bror fick komma med, men notera ögonen. OJ, min bror har knappt såna ögon som jag.

Party på tåget till Danmark den 25/12, alltså förra året, MINNEN vilka tider det var!
 Så unga och fräscha vi var...


Kommentarer
Postat av: BAM BAM elephant

ack vilken naken underarm..



åh ja.. unga och oskuldsfulla, detta året är vi rent slampiga , rynkiga och med konstig röst.. antagligen? behöver bättring.

2009-01-15 @ 21:00:30
URL: http://bambamelephant.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fel o va kines ellah? :P

2009-01-15 @ 22:56:34
URL: http://www.chopse.com
Postat av: sofia

självanalytisk.. hahaha det måste va därför detta inlägg e så ball!!!

2009-01-16 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0