Katten vakar över oss alla

Ända sen Jordbävningen 2008 som inträffade med Epi-centrumet strax utanför Ystad har katten varit på vak över oss. Han försöker nog gottgöra för att han mesade så senaste gången genom att springa in i hörnet och gömma sig.

Nu dock är det andra bullar. Han är alert och försöker varna oss. Som innan idag när jag hade vattenkokaren igång. Jag kunde se superhjälte blicken i hans ögon, han tittade på mig, han tittade på vattenkokaren, han tittade på mig igen och rätt som det var så sprang han iväg och gömde sig igen såklart. Han är på G att bli vaktKatt dock, snart så.

Jag litar på honom. Om det är någon som kan väcka mig på natten ur min skönhetssömn så är det hans fjolliga jamande.


Han tror att han är något med sin snoffsiga attityd, men innerst inne är han en sån fegiz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0