Känner mig som Rocky Pocky!

Kom precis hem från YES, där man tränar, med Natalie AKA Natalia!
Hemskt Hemskt... Första timmes passet var HSML tror jag det heter... jag tänkte mer på SLM
Började med uppvärminingsaerobix, alltså jag fattar inte, man/jag, kommer ju inte in i allt förrän vi ska sluta, så då vill jag ju såklart visa upp mig att jag äntligen lärt mig tillslut, och så säger tränaren, nu räcker det... och jag bara WHAT... jag har ju precis kommit igång... hade velat filma för jag är märkt att röra mig likadant som andra går inte bra, jag kör mitt eget race. Dan-Flow

Andra passet, vilket varade i 75 SVENSKA HEDERLIGA MINUTER vad boxning... jag tänkte, oj, hur ska JAG ta det seriöst och stå och boxas, särskillt eftersom vi först körde lite träning framför spegeln... Sen kom jag igång och slog järnet ur Natalie så hon började blöda näsblod OCH mensblod... eller, jag hade velat! Man ska hitta någon man ska hata... jag tänkte på olika människor... men jag kommer inte ihåg vem, JO en vet jag !! AARRGHHHH


Mina byxor åkte ner hela tiden, och jag valde ju inte de sexigaste underkläderna

Iallafall, jag har inte ätit sen pommes incidenten, och vill egentligen se hur långt tid man klarar sig, men så duktig är jag inte, jag är sugen på nått. Äter jag inte nu kommer jag äta upp Katten...


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAH vädra rövsvetten lite ;)

2009-01-14 @ 11:22:35
URL: http://www.chopse.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0