Jag lider med Paris Hilton

Dagens Ungdomar vet inte hur hårt vi har det faktiskt... Mammor förstår inte oss heller. Nu efter att ha prövat på livet som Paris Hilton ett tag, sista minuten resor till Stockholm, fester i Södertälje, åker vidare för att hinna med en annan fest nere i Malmö/Skåne området, Jäkta och stressa överallt. Som Parisa sa, - Dan, Du är en sådan globetrotter, lever sånt jetset liv. Jag förstår och respekterar hennes yrke lite mer nu. Man har ju ingen som helst tid på sig att göra sig i ordning. Om jag fortfarande skullit på den festen i Svedala skulle jag sprungit hemmifrån NU. Men nä, vissa saker får jag ställa in ibland. Jag var hemma innanför dörrarna kl 17,25 och då skulle jag alltså fixa mig på en och en halv timme. Ni vet att det inte funkar så i våran värld.
Iallafall, planerna ändras. Jag ska till Natalie senare, och senare Malmö där vi ska möta upp de andra.

Tågresan nu från Stockholm till Malmö. oj oj oj
Livet som kändiz är hårt. Folk som ska envisas att prata med mig... Ibland är det härligt, men när jag sitter och fingervirkar vill jag bara tänka på mig själv och känna lugnet (jag räknade ut att min fingervirkningshastighet ligger på 2 meter i timmen).
Sen bytade jag tåg från Malmö till Ystad och fick uppleva andra som skulle envisas att prata med mig. Skvallra om de andra på tåget såklart. GossipGirl liksom!
Är jag så charmig så att alla vill ha mig? åh, jobbigt!


Vad tror ni det är i? INGET SÅKLART, jag äter ju inget, det ser ni ju på mig


Kommentarer
Postat av: Parisa

Åh jag skulle vilja se Paris i Svedala. Skulle vara grymt.



Fingervirkade du på riktigt? Såg ditt SMS först nu, bevisa det med att vi får se ditt verk!

2009-01-24 @ 19:49:29
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: sofia

dan.. jag försöker komma på nått som man kan använda fingervirknng til.. halsduk eventuellt.? äe.. jag kan faktiskt inte komma på nått..

2009-01-25 @ 13:33:49
Postat av: Mussi

Parisa, jag såg hans verk. Han hade lindat in halsen med 5 meter snöre. Vilken jävla accesoar! Sjukt, så jävla Askungen.

2009-01-25 @ 16:18:11
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0