Jag hatar LOL folket

Seriöst, finns det något värre än folk som fortfarande (typ när de är 25 år tex) skriver LOL helt seriöst på msn?

Iallafall, ska berätta lite om skolan!
Första dagen, kommer intraskande 1 min över 9, helt rädd att jag är skitsen, första dagen och allt, sitter i klassrummet, ganska ensam och tänker, hm, mysig liten skara, NOT
iallafall, läraren kommer in 9.15, visar det sig att det finns en akademisk kvart i schemat inför alla lektionerna, alltså, man börjar 15 min senare, WHAT vad är det för jävla hittepå...

övriga saker jag hatar: När läraren ska dela ut papper och låter dem passera runt i klassen, då hatar jag när en människa i mitten, gärna den som är 2 personer innan mig, tar bunten, kollar igenom den noga, så han ser att han har rätt, läser sitt papper länge, tills han kommer på att han ska skicka vidare. Då har läraren redan hunnit gå igenom det mesta på pappret som man gärna skulle vilja följa med i, IKKE
Småsaker men dessa småsaker is to kill for!

Förövrigt, skolan is killing me, vem kunde tro att det var så mycket att göra på en spanskakurs! OH HELL

Lars Wallin modelling for my new line of accessories! Vad tycks om mitt egendesignade armband?

Imorgon ska jag göra lite sightseeing i Lund, blandannat visa lite godbitar, what to do when in town. Vart jag och Erik gick på våran pilgrimsfärd i natten  fast i Lund när vi var unga pga mig...
Alles imorgon!


Kommentarer
Postat av: Hannisen

Det finns en bild, nära mig, där Lasse Wallin bleker tänderna... den du!

2009-01-28 @ 22:40:59
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: Erik

Vad roligt att han inte har hår på huvudet och knappt några ögonbryn... Men ett hårfyllt ansikte!





Väldigt trendigt armband för övrigt!

2009-01-28 @ 23:22:44
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: sofia

asså... något säger mig att den bilden itne är Paint:ad???

2009-01-29 @ 17:19:41
Postat av: Anonym

asså jag lider med dig.. o spec här me engelspratande italiani .. dom skriver lol hela tiden .. o spec våra kära vän VALERIO .. !!

2009-01-29 @ 20:16:38
Postat av: sofia

dan, lol är ett sätt att undvika att behöva upprepa hahahahhaha helatiden.. o på så sätt skriva färre bokstäver också! jag gillar det

2009-01-30 @ 01:23:35
Postat av: sofia

hihi är som sagt va mkt värre..

2009-01-30 @ 01:24:00
Postat av: anna

läser du kenzas.se eller mogis.se blogg?

2009-02-02 @ 14:01:14
URL: http://kenzas eller mogis.ss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0