Iallafall...

Fortsättning på paket historian... Innehållena var supertråkiga, öppnade knappt ens dem, så mycket brydde jag mig!
Iallafall... nu sitter jag och äter godis... Hur köpte jag det kan ni undra er... JO det ska jag berätta här!! :


Skulle mer kalla det eftermiddag

Iallafall, jag och Natalie möttes upp på stan, gick till pressbyrån och där stod vi sen några sekunder tills vi kom fram till att hennes ansiktsbehandling inte var förrän lång tid kvar så hon kunde följa mig hem med paketen. Vi gick förbi ett sushi ställe på vägen och kom på den underbara idén att BLOGGLUNCHA. japp, men vi gick till en thairestaurang där de har Lunchbuffe, all you can eat för 75 kr, inkl dricka, We like! Jag tog en blå läsk, blåbärsmak var den. Jag tog den för att det lät nyttigt och den var fin, Blåbär är ju ändå frukt! Vilket är som en grönsak = Nyttigt

Det var hennes idé att vi skulle in och köpa godis, men jag är en svag individ och gick med på det, trots mina senare matvanor
Dock har även jag hookat upp på den nya dieten, (glöm Paris Hilton dieten, den är så 7 januari) Den nya är ändå Thaimats dieten, har följt den några dagar. Påminner starkt om Texmex dieten. Man äter starkt och bajsar starkt! Allt som kommer in kommer även ut snabbt! Kål... we like!

För att ingen skulle se mig med en godispåse i handen och 3 stora paket längst gågatan så stoppade jag i godiset i min ficka. Mitt i allt tappade jag godis påsen och en äldre dam tog upp den. Där stod jag blottad mitt på gågatan i Ystad, jag tror säkert vi var 5 personer totalt! ville bara springa iväg och gömma mig och säga att det inte var mitt godis!

Hennes goda gärning är nått man hittar i Sverige.
Jag kommer ihåg Milano tiden, när jag hade mat shoppat och gick med min papperskasse där hela botten gick sönder. Tillslut stod jag där på trottoaren vid spårvagnen och såg ut som att jag hade haft en riklig mens (alltså eftersom mina passerade tomat burkar hade gått sönder) Inte en kotte hjälpte. Jo EN man kom och sa att han hade bajspåsar, jag sa tack, lockande, men nej tack!
SWEDEN I LOVE YOU!

Kat har gjort en Razzi bland nytvättade tvätten!
Det är därför han alltid luktar gott, han rullar sig alltid, som en gris, fast han ser ut som en ko.

Kommentarer
Postat av: M.Donross

mhm right from her own page, läskigt .. liksom inte alls snygg!

2009-01-08 @ 18:24:57
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahahhahaha

Godispåse-situationen är igenkänningshumor på HÖG nivÅ!!!!

2009-01-09 @ 02:30:05
Postat av: Jenny

HAHAHA! Dan - I LOVE YOU! :D HAHAHAHHAA

2009-01-09 @ 18:52:45
URL: http://www.chopse.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0