I love you too... I do, I really do

Ibland tänker man på den gamla goda tiden i höst... haha
Typ när man hängde på gymmet, ibland 2 gånger om dagen. En gång för att träna och en gång för att titta... Skulle vi betala 240 euro var 3e månad skulle vi få valuta för dem.

Tänkte då på när Johanna blev raggad på av den "svensktalande" tränaren, haha
sen också den gången jag cyklade och sadeln åkte rakt ner... 2 gånger, medans 3 av tränarna stod några meter bort för att hålla koll på Ellinors bröst bredvid mig.
- Du är nog för tjock, sa den ena till mig eftersom sadeln gick sönder.
Tack tack!!


Nu ligger jag och lyssnar på Jessica Simpson och kärlekslåtar... betyder ju bara en sak... OH NO!





Jag hade velat skriva om en sjukt rolig dejt jag faktiskt hade där nere i Milano, men jag är inte 100% säker på att det ska få komma ut till alla än... med tanke på att mamma läser...
Jag ska tänka på saken! Har så mycket att saja, så lite plats och tid!
... okej där ljög jag... tid har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0