Han som gick ner på mig på Borgo i Milano

Jag var ju i stan med Sofia blandannat i fredags och mitt på gatan kom jag fram till någon, eller ah, okej, trottoaren. Det låter mer exotiskt att säga på gatan, jag vet.
Iallafall, vi gick där och mitt skosnöre gick upp och jag ropar, Sofia... och pekar ner.
Utan en kommentar går hon ner på mig och fixar det.

Då som en flashback från första gången jag var på Borgo i Milano kom jag på det, jag gick av dansgolvet för klockan var slagen och det var dags att gå hem. Jag tittar ner på skon och då ser jag det, skosnöret...
Jag böjer mig lite söligt ner, men vad händer då. Jo en yngre gentleman kommer går ner och knyter...
Då känner jag liksom, har jag denna makten redan nu i världen, vad kommer hända sen...??

Efter att jag tänkt då, det tog väll några minuter att tänka klart bestämde jag mig för... Sofia vet inte om det än, Att hon nog kunde vara en bra assistent till mig...

Alltså, ingen assistent man skulle ge ansvar, för alla som känner henne vet hur hon är, alltså slarvig etc.
Så egentligen använder jag nog inte henne som en assistent utan mer som en slav!

Jag sökte på Slav Sofia på google och fick detta, och så vill jag inte att hon ska se ut isåfall.... utan mer så här


Så här vill jag ha henne bakom mig när vi jobbar ute


Så här vill jag ha henne när vi är hemma och myzer

För övrigt tycker jag själv att jag blivit mycket bättre på Paint nu


Kommentarer
Postat av: Jenny

LYX! Själv får man gå ner på sig själv (Knyta skosnöret alltså..)

2009-01-11 @ 17:54:01
URL: http://www.chopse.com
Postat av: sugarsugartellmehowyougotsoFINE

Uhla la la, lala.

mah Gbrother from another mother. yao guuurhl i soo love your B.L.O.G.G.

alltså helt grymmt skriver du.

du förgyller min vardag! tack, för annars hade min värld varit för grå dessa ack så vackra svenska vinterdagar.

Kepp on.

xoxo, blatteboy

2009-01-11 @ 17:58:28
Postat av: sofia

Jag kom, jag gick ner, jag knöt...

jag är inte slarvig.. jag är en konstnärs-själ!!

2009-01-11 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0