Första gången innan 12

Ah seriöst, detta är verkligen första gången jag är vaken innan kl 12. Inte mitt fel, mamma som väckte mig för att vi ska till min moster utanför stan idag. Trodde inte att klockan stämde heller,gud 10,30 och då har jag ändå badat, rakat mig och allt möjligt.

Därför blir det inte mycket updates idag antar jag, men jag tar med mitt bloggblock och skriver på vägen och sen så kommer det in senare!

MEN iallafall, jag vill ha någon ny chick svordom! Jag använder en massa roliga, men jag vill ha den absolut värsta!
Give me tips! Den som ni använder mest och den allra grövsta!! Wooho! Blir spännande att veta, kommer vara en ny mer farlig man till helgen! Watch out, Dan kommer vara lös... i Ystad så se upp!
Jag kommer nog hänga vid det Libaneiska köket-vagnen vid stationen!


Väck mig aldrig innan 12, då kommer jag se ut så här ofta!

Kommentarer
Postat av: Parisa

Sorkfitta använder jag en hel del. Lite närsomhelst, sådär.

2009-01-10 @ 03:07:10
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0