Första dagen på Lunds Universitet + Politik

Det vill säga SOL Center i Lund... Toppen var det, verkligen toppen. Iallafall godisautomaten jag inte rörde, men jag har syndat en gång med min kära kompis Sofia... vi shoppade negerbollar (chokladbollar) och de kostade bara 6 kr och var mumz.
Det blev det inte idag. Jag hade prov istället i Spanska Grundkursen. Jisses, klarar jag det lovar jag att jag ska äta en negerboll om dagen. Kommer inte hända eftersom det mesta blev spanska med italiensk brytning... toppen toppen verkligen. Men jag hörde rykten av mina future klasskamrater att det som händer är ett samtal med Syon eller nått, så det borde ju lösa sig när jag kommer in och sätter på mitt TV-Shop smile!

IALLAFALL , på tåget hem läste jag en tidning (bli inte chockade, bara snabbläste i 3 minuter) Och då såg jag insändare om hon Coca Cola kvinnan, ja ni vet hon som får hjälp mot sitt missbruk. Visst jag tyckte det var en rolig historia och brydde mig fan inte mer om det. Folk hade dock skrivit in och klagat - Oh vad går mina skattepengar åt, skicka räkningen till tillverkaren istället... ORKA BRY SIG... Jaha tänkte jag då, ett missbruk är väll ändå ett missbruk och vi bor väll i Sverige där vi ska försöka hjälpa varandra så gott det går. Ska vi istället säga till alkolisterna och narkomanerna att skicka räkningarna till tillverkarna dem med... ELLER ännu bättre, betala själva! sure thing, vi kan väll gå hela vägen ut...
Inte konstigt att jag blir mer och mer moderat med tiden som går eftersom alla är så själviska och egoistiska i vår värld ändå, tänker bara på sig själv!!


FAN HELLER ATT JAG ÄR POLITISK! Jag är bara en sur bitterfitta idag som ska på Body Pump träning med Natalie!


Dagens shopping: DOCK TOPSEN HAR LEGAT I MIN SÄNG I EVIGHETER NU... INTE NYKÖPTA
Sprang snabbt in på Åhlens innan provet för att jag behövde lite suddigummin. Upptäckte skylten 50% på alla reapriser... gick dit och fyndade loss... älskar blocken och de coola döskallesuddizzarna.
ALLT för endast 28:-
skynda er och fynda ni med innan det tar slut, ohh noooo!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Högbo

När tänker du länka till min blogg? Du får en chans sen kommer du aldrig åka upp på min...du är väl min vän?

2009-01-20 @ 19:35:01
URL: http://thehag.blogg.se/
Postat av: Erik

Wow. Måste fynda snart.

Jag hoppas att du tog på dig gott med gratisprover med.

2009-01-20 @ 20:47:37
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: sofia

"älskar bloggen" men va? jag kan inte ens försöka höra din säga bloggen... sån riktigt ystad-dialekt lixom.

2009-01-21 @ 12:45:43
Postat av: Dan

VA FAAN, det skulle stå blocken miss know it all!

2009-01-21 @ 13:03:36
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: AT

Daaaaan, klart att jag läser din fina blogg haha Vill du ha böcker till kursen så har jag lagt in mina på andrahandsbokhandeln :P kolla hemsidan! Blir mkr billigare :D

2009-01-21 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0