Experimentet

Guuuhrls!
Jag måste erkänna, det experimentet var hårdare än vad jag trodde... dels för att jag fick cancer-noja och inte vågade sola nu i veckan. Sen även för att nu fick jag en sån fin färg så jag ville behålla denna... SORRY!
Dock förhandlade jag lite med min bror och det verkar som han ställer upp på detta... vet inte hur länge vi klarar detta utan att mamma märker och skäller ut mig (ja det har hänt andra gånger då jag lurat min bror med liknande grejer)
Iallafall, det kommer snart!
Men faktiskt, jag kan gott rekomendera den BuSen jag använde, 2 gånger för mig och det blev perfekt!




Jag kom på den fantastiska idén så jag inte lät något gå till spillo. Jag hälde i småsmulorna av chipspåsen ner i dippa skålen, så äter man det så. Glöm inte att röra runt lite.
Enkelt, som Cornflakes och Fil.

Obs, låt inte chipsen ligga och dra i dippan, de blir sunkiga, precis som cornflakes i mjölk!

Kommentarer
Postat av: Parisa

Du är en fantastisk sate från Ystad!



Men kan erkänna att jag behövde nån ovanlig stad och jag har inte hört talas om Ystad förrän jag började läsa din blogg, hehe.



Det där med chipsen i dippskålen? Varför inte bara halsa ur påsen, det sista är ju det godaste!

2009-01-08 @ 03:55:09
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: March

Dan min sköna böna! I am a HUGE fan of your blog! Så oerhört grym! Hoppas du kommer till Sthlm snart, för om du gör det, RING! Vore hur kul som helst att ses, det var ju hundra år sedan sist...

KRAM Matilda (Du vet, galningen som flyttade till urskogen...)

2009-01-08 @ 09:57:05
URL: http://kvinnligtsvin.blogg.se/
Postat av: Anna Maria Radow

asså Dan för fan vad äckligt haha..... jag vet vad du menar man äter för man inte har annats att göra. Jag har total noja på kakor numera....

2009-01-08 @ 21:23:37
URL: http://missradow.blogspot.com
Postat av: sofia

hahahah detta e sååå been there done that... ÄR DET BARA JAG?

2009-01-09 @ 02:19:43
Postat av: Dan

jag minns det så väl sofia, Hårfärgningen och sen klassikern, göra Sofia till en Negrinna! (japp jag är fortfarande blatte och får använda såna ord:)

2009-01-09 @ 04:55:25
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0