En annorlunda, inte smakrik för 10 euro, Dejt i Milano, varning, långtext

Italianos... Jag säger då det
This is the story about a girl name Lucky

Early morning, she wakes up... och RUSAR snabbt till jobbet och ser säkert en aningens hemsk ut.
På lunchen åt jag såklart, som alltid, på BREK (utalas också verkligen Bräkk, inte Break som på engelska)
Väl färdig äten går jag därifrån och lyssnar på la musica och står och väntar på övergångsstället att få korsa gatan.
Där står det någon och kollar värsta mycket på andra sidan, med solglasögon.
Jag tänker inte på det för det är ganska vanligt. När jag kommer till andra övergångstället står jag och tittar mig runt, så ser jag att han stannat och vänt sig om och kollar. Visst inget märkvärdigt fortfarande, brukade hända det med. Dock blir jag typ stressad och tänker vad det nu är för fel så jag kollar tillbaka. Då tar han upp solisarna så han kan se bättre och vinkar hit mig. Klart jag inte kommer, jag är väll inte en slampfitta...
Jag tittar bak IGEN och han vinkar ännu mer så jag måste ju kolla vad det är för fel på människan, om han har några grava tix.
Såg på hans jobbuniform att han jobbade på Prada.

Iallafall bjöd han ut mig, och vi åkte senare i veckan på Japanskrestaurang.
Jag hoppade in i bilen och direkt frågade jag om jag fick köra, som vanligt. De säger alltid nej, han frågade om jag hade körkort, jag sa nej... - MEN italienskt körkortstillstånd.
Han sa OKEJ, vi bytar plats snabbt då. Jag var i chocktillstånd.
Jag körde, fick motorstopp, körde, fick motorstopp, det ringde i min telefon, jag svarade, fick panik, fick motorstopp... Jag säger då det, Kör inte bil på första daten.

Middagen gick bra, eller nä, han försökte mata mig, jag hatar sånt.
Betalningen skötte han fint... med RIKSKUPONGER som man får från jobbet... Praise the lord. Innan hade vi ju såklart skämtat om det, jag och Ellinor om vad man skulle göra om man råkade ut för det.
Nu vet jag... Skratta åt det
HAHAHAHA

Jag kan säga att det INTE blev en andra gång, hans kuponger skulle nog inte räcka för det


Röka var inget jag gjorde i bilen. Next time!


Kommentarer
Postat av: Mussi

Jag är en golddigger, just like a hooker but smarter. Önskar jag kunde säga samma sak om dig..

2009-01-15 @ 13:55:15
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHA assooo detta visste jag ZERO om.. bara rikskupongerna,, hahaaaa

2009-01-15 @ 15:49:31
Postat av: Jenny

HAHA fan vad roligt :D Du äger!

2009-01-15 @ 19:30:16
URL: http://www.chopse.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0