Bubblis på Bibblis

Rubrik tagen från Natalie - yes jag vann!

Dagen började med 10,08 tåget från Ystad mot Malmö. Det var i tid. Vi skulle till House of Pain. Dock tog det skit-lite tid, så vi hade hela dagen på oss att röja...
Bilder kommer upp på tattoooisarna imorgon när det inte är så svullet.
Erik väckte jag såklart när jag stod med Hanna Montana och han kom illa kvickt mot stan. Han älskar ju mitt sällis.
Kom hem nu vid 19.15 tack vare Ronny och Victor som körde tåget hem, vilka gentlemän.

Idag har jag även köpt sexiga underkläder, som ska brukas imorgon och på lördag! Hihi!

Avslutningsvis chillade vi på biblioteket efter att haft ett photoshot med bubbles! Mys pys!
Biblioteksbesöket vill jag dedikera till ParisA, jag vill visa världen att biblioteket är ett roligt ställe, så åk dit en dag och sätt er. Ta med er alkohol, njut av livet! Passa på att se allt innan livet passerar dig i revy.
- Ett varningens ord, Tappar du en bok på biblioteket ses det som en dödsynd.

 

Jag är inte bara lång, jag kan studsa också, studsy studsy


Jag och Hanna, Det var en hemliz dock...  och tänk er att ringa till hennes hotline på bilden, Mums

Hittade sjuktcoola hattar vi ville ha, och en stelfrusen likblek Erik ute i kylan.


Inne på Tiger jobbar det en skitsnygg, och på den andra Tiger affären (den billiga) hittade vi party brillorna

Vi är sjuktinne i ett biltävlingsspel, och sen har vi resan till centralen, såklart längst bak i bussen!



Vi älskar iallafall biblioteket och Malmö.


Kommentarer
Postat av: Erik

Åh! ingen som gillade vår religiösa bild?

2009-01-15 @ 01:49:17
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0