Beach 09 - Here we are

Vi tog en tur till stranden. Vi spelade givetvis in lite Fitness videos också som kommer ut på bloggen så snarast min bror hjälper mig såklart.


Startade utanför teatern, Natalie sitter och väntar. Går förbi stationen och Libanesiska köket (äntligen) och Mussi ligger på gatan,


Gick förbi tingsrätten där b.l.a Carola hängde när Tita Beltram var här minsann, Hon hade säkert fläktarna med sig. Natale ska ner och känna på vattnet/tången.


Vi hittade fossiler, den första har vi inte lyckats analysera, men den andra är ju lätt en liten dinusariebebis.


Jag blev rädd och sprang iväg, märks det att jag blivit smalare pga all träning? I fönstret på SPAet sitter det människor märker vi.


Ligger och ritar i sanden och så märker vi att vi har ett FAN, han satt inne å SPAet och tyckte vi såg ut att ha sjuktroligt så han var helt enkelt tvungen att komma närmare och se oss upclose.


Vi hittade en mur som såg sjukt dramatisk ut, och passade utmärkt för ett krigsbildreportage.


Jag springer omkring som en hjälte och sen hoppar jag utför stupet som var sjukt högt.
Natalie målade av mig där i farten på sista bilden,


Natalie hittade den perfekta meditionsplatsen, uppe bland träden
Jag är väldigt sugen på att åka till polen, ska nog lifta bland lastbilarna nästa gång, hoppas de inte har likadana kontroller i Polen som de har i Storbrittanien i den coola serien med b.la flygplatsen.

Som sagt, vår Fitnezz video kommer snart upp. Innehåller lite meditation/avslappning tillsammans med ett fartfyllt pass av Aerobix med inslag av BodyCombat med Yoga.

Kommentarer
Postat av: Mussi

Har börjat inse att du gillar att visa upp din latinoass på blogge. Vad är grejen?

2009-01-17 @ 13:03:42
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Dan

Haha nä du, det finns ingen grej där du... skulle ju ha en sexblogg men näää.boring!!



det var sista gången min röv är med på bloggen minsann, mhm mhm

2009-01-17 @ 13:38:31
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0