Apologize - eller?

Jag har börjat lyssna på den låten från one republic nu igen efter ett långt brake, och jag fattar inte faktiskt inte riktigt vad den skulle få för sig att handla om!
Så här går texten:

I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground

And I'm hearing what you say
But I just can't make you sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say..


Då hade jag tänkt mig en tjej med helium ballonger, och så hänger han därefter och dinglar tills hon blir trött på att han vill ha skjuts han med.
Men så började jag tänka lite mer... hm, tänk så ska hon ta livet av sig. Hade det inte då faktiskt varit sjukt ball att inte vara som alla andra tråkiga som gör det och isåfall faktiskt göra det med helium ballonger.
Man knyter fast sig, åker upp i luften, flyger runt lite tills ballongerna går sönder och japp, frittfall liksom. Så får man sig en flygtur också. Så jag hoppas på att det var det som de sjunger om i låten, lite små fnizz isåfall!


Kommentarer
Postat av: Anna Maria Radow

typ bästa låten ever.....

2009-01-19 @ 20:29:10
URL: http://missradow.blogspot.com
Postat av: Hannisen

Om du tänker snuskigt, som moi, är det roliagre: "I'm holding on your rope"

Muhahaha

2009-01-19 @ 21:07:16
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: Anonym

assooo naäe dan.. dehär e alltså inte ok.. du har förstört kanske min bästa böl-låt..

2009-01-19 @ 22:52:50
Postat av: Parisa

Du är ju en riktig tänkare, Dan

2009-01-19 @ 23:08:42
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0