The mystery call

Oh, jag älskar att vakna upp med missade samtal på mobilen, dessutom med dolt nummer!! hm, vem kan det vara? Då börjar fantasin flöda...
- Kan det vara Carolina Gynning som ville säga att hon tittade runt på gamla bilder och så såg hon oss och tänkte på mig?
- Kan det vara den typen som ringer och ibland låter om en brunstig ko som jag alltid skyller på att är Jord, men hm, kanske inte är han? hum?
- Natalie? näää, hon ringde ju innan och använder alltid sitt nummer!

Jag hoppas på första alternativet, men andra är faktiskt lite roligt ibland, åhhh, vem du nu än är 2an, ring tillbaka jag saknar det. Det var ju ett tag sen!
Ja då vet ni vad jag vill att ni ska göra! Ringa mig och låta som ett brunstigt zoo! Leka gissa djuret hade inte suttit fel!


Borde jag gå med i jägarförbundet och lära mig trixet att göra egna brunstiga läten? hm...

Nu ska jag sova igen! SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: sofia

dan.. det var jag! jag jobbade natt på teleförsäljningen.. :P

2009-02-10 @ 09:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0