Telenor fint hår (rim)

Idag har jag gjort några olika grejer. Tex bytat gardiner i kök och vardagsrum, (se bilden)
Jag hängde även upp min nya supercoola och fräsha Idol Almenacka som jag fick i julklapp. Februari månad betyder att det är Annas månad.

Märks det att jag älskar mitt svettband



Senare gjorde jag även lite affärer på stan, minsann!
Tog en snabbis till Coop och där träffade jag på 2 Telenor försäljare i den makribala lobbyn precis efter den storslagna och respektabla entrén.

Alla som känner mig vet att jag är svag och svarar alltid på tilltal eftersom jag är så oerhört artig. Jag försökte slingra mig ur men nix. Till en början pratade jag med.
Så här lät det ungefär:

- Vem ringer du med nu?
- Comviq, men jag är på bytingsväg till Parlino, de verkar ju för härliga dem. PARLINO (pratar med parlino/dator rösten)
- Vad har du för telefon då?
- JO den här fina grejen
- Hur gillar du den då? Är du nöjd?
- Absolut, den funkar ju liksom, ( jag har ju ett förflutande att ta isönder eller bli av med mobiler såklart)
- Vad säger du om vi erbjuder dig en gratistelefon
- oh Men nä tack, jag är nöjd så här (börjar gå min väg säger hejdå lite försiktigt)
- Vi kan till och med ge dig en
ROSA telefon!!

WOW han kände mig så väl! Blev solklart impad men nappade ändå inte på det tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Parisa

Hey! Du kanske borde stryka dem först? Jag vet, jag är hushållaren själv.

2009-02-10 @ 17:03:09
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: Dan

Så typiskt dig Parre, ska alltid vara en bitch och kan inte glädjas åt andras vinster, NEVER

Du är bara avis på gardinerna, erkänn

2009-02-10 @ 17:37:35
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: Jennykines

HAHAHA Fan va härlig :D

2009-02-10 @ 21:59:19
URL: http://www.chopse.com
Postat av: Erik

WHat!?

Du ska väl icke byta till PArlino? det hoppas jag icke.

2009-02-11 @ 02:49:49
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0