Sjukhusbesök och körskolebesök

Natalie ska bli blodgivare GRATTIS, Dan får inte! :(
JAG KOM PRECIS PÅ EN GREJ? VART VAR FIKAN NATALIE (den som man bjuds på när man lämnat blod)

Hon skulle sen till körskolan så tänkte jag, fan, borde väll ta tag i det och skriva in mig.
Nu är jag inskriven, lätt som en plätt.
OCH NEJ MAMMA som jag sa,flera månader innan man kunde få börja ta lektioner My ass. Kunde börja redan den 23. Jag sa tack men nej tack, jag tar gärna och börjar lite senare, mitten av mars då jag inte har så mycket i agendan!


Vi var ute på lite äventyr i en trevlig butik.


Natalie ville inte erkänna att hon älskade väskan hon hittade för 59,90:-


En käpp kom hon på kunde vara sexigt att ha med sig

Jag fick en flashback från mitt ex-jobb i Milano



Vill än en gång påminna alla bloggare om denna underbara länk


Kommentarer
Postat av: jordis

ooh jag vill och dra och fynda på sån lågpris butik ! ..

2009-02-11 @ 20:26:46
URL: http://acky.blogg.se/
Postat av: Hannisen

Varför i hela världen får du inte lämna blod?

2009-02-11 @ 21:51:16
URL: http://cactussa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0