Min bror skrämmer mig

- Dan, Vad tyckte du om Melodifestivalen igår!?
- URSÄKTA?!? (säger jag chockerande, extremt chockerat)
- Vad tyckte du om melodifestivalen
- hahahahahahahaha
- ??
- WHAT? seriöst? ...  sen när bryr du dig Abbe!?


Iallafall det blev en diskussion iallafall, men för er som inte känner honom, han är inte Mello typen. Jag är dock glad att mello tar över hela sverige under nästan 2 underbara månader. Fantastiskt!
Jag älskar Petra, hon är sjukt ball dock!


Den som vet vem denna typ är, är skitgrym




Sen fick jag även glädjas av ett extremt trevligt men oväntat telefonsamtal från den kära Pariza!
Hon hade glädjande news i stundens hetta. åhhh, en dag så går min dröm i uppfyllelse. Right guhrl!?


Kommentarer
Postat av: Jonas

Verona såklart!!

2009-02-09 @ 09:17:01
Postat av: Anna-Viktoria

Jag klarar verkligen inte av Petra.. men det är väl en vanesak med, man jämför ju henne sjukt mycket med Luuk.--

2009-02-09 @ 14:57:43
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0