En lyckad kväll!

Jag fick vad jag ville!
Även om jag inte skulle dricka...
Det blev en superlyckad kväll -tror jag.
Jag blev faktiskt av med Natalie! hm.... MEN iallafall!
Anledningarna att det var en lyckad kväll för mig är följande:

- Jag springer runt och letar efter kamera och mobil. Kollar igenom ett par byxor jag trodde jag hade på mig igår när jag sen ringer mobilen och det visar sig att jag hade ju röda byxor på mig.
- Jag är fortfarande full.
- Jag somnade med de färgade linserna på.
- Mina kläder ligger överallt i huset.
- Jag har knappt något minne från igår och jag luktar brunutansol.
- Jag vaknade upp på fel håll i sängen.
- Det finns en anledning att jag vaknade upp på fel håll i sängen faktiskt märkte jag nu, Jag har råkat spy I SÄNGEN och jag vet inte hur det har gått till, haha.

Jag har inte berättat för mamma om spyan än men jo mamma, det är sant, det ligger spya i sängen nu och jag orkar inte ta bort den. Jag har täckt över den så att man slipper se och lukta den dock :D
Kan väll tillägga att jag faktiskt aldrig spyr på riktigt, vill men har aldrig kunnat.

Ni förstår varför det blev en lyckad kväll... eller hur?


På förfesten hos Tanja


Getting Wild...


Jag skulle visa hur vild jag var den kvällen, ROCKER


Natalie skulle såklart visa hur vig hon är.



Jag ligger här å funderar på vad det är för konstig smak och gojs i munnen, det är såklart spya.
Orkar jag gå och borsta tänderna? hum, NOO!

Kommentarer
Postat av: Hannisen

Haha, liar! ALDRIG spy? Hur var det på Johannas kalas när hon fyllde 18, va va va?

2009-02-15 @ 11:05:51
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: Dan

MEN HANNA, då var jag ung - på riktigt. Det är mer i senare dagar som jag velat spy och inte ens kommit. ÅH å så missade jag allt nu när jag verkligen lyckades spy. Attanz

2009-02-15 @ 11:35:34
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: ellinor

dan dan dan. va man säga. ahh... inte så jävla fräscht!!! hörs snart hoppas jag. puss natti natti amo

2009-02-15 @ 23:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0