Inte bara Erik som träffat Miley

Träffade faktiskt på min stora idol häromdagen i Helsingborg, hon skulle uppträda och göra PR för sin nya skiva.
Hon var skitbra såklart...
Hon kände igen mig från min blogg så hon ville ta foto på oss när vi posade med våra mickar...
tyvärr blev det en blixt rakt i hennes pretty face och det beror på skyddsglaset vi var tvugna att stå bakom hela tiden pga säkerheten, Ni visst kanske inte att Miley och Obama har anlitat samma bolag.

Tänkte också på det häromdagen, vem är det som jag verkligen vill träffa som jag faktiskt inte har träffat på än? hm, hela sverige har jag ju betat av typ och några stora utomlands också? Några tips förutom Britney tas gärna emot. Hon är ju redan solklar favorit på listan.


Jävla skyddsglas liksom, det var ju bara vi. Inget att vara rädd för.
Markus försökte dock rädda bilden, blev lite bättre, men jag hittar den bannemej inte för jag har glömt vart jag sparade den :(

Kommentarer
Postat av: Erik

FEJK

2009-03-11 @ 18:30:50
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0