Södertälje den 23jan

Efter Stockholm bar det av till en träff i Södertälje lite lastminute det med, men det var endast för johannas skull, ni vet som de säger, when in rome liksom! så måste man passa på... å då passade jag på att träffa Johanna och Mamma EVA som jag saknat så.

Utgång senare på kvällen såklart, Middag + Olearys
Efter att jag gav en dagens outfit makeover till denna rara tös Angelica passade vi på med en sminkmakeover också.


Någon som tycker att jag inte borde bli MODEBLOGGARE?


Här på restaurangen fann jag kärleken, flyttar lätt till Södertälje nu, here i come. Blondie är Johannas syster. Hon är så söt, hur kunde det gå så fel med Johanna? Jag fattar inte


Johanna spillde... Jag säger det igen, vad gick fel Johanna? vad hände? Skyll inte på Evis!!


Behöver jag ens fråga igen? Johanna, efter ett toa besök. Kommer tillbaka med ett delat kort!


Jag tror ni fattar vart jag vill komma med historian? Johanna, seriöst, get help...
visserligen så gick jag lustigt i mina DOLCE & GABBANA skor för att jag inte ville halka i isen, och hon skulle visa hur man inte skulle gå för att bäst undvika det. OJ?!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va rart att jag gick ett eget hatinlägg=) Love you girl! vi ses snart igen, och btw så ska du berätta allt för mig om gårdagen...!!

2009-01-25 @ 20:55:09
URL: http://jallajohanna.blogg.se/
Postat av: Angie

I HATE YOU FOR THOSE PICS!



Okej inte hatar men seriously. Gud vad fula kort. Nu får du lägga upp ett bra kort och förtydliga att jag inte ser ut så!!!

2009-01-26 @ 10:14:30
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se/
Postat av: Robin

Hahaha vafan säger du om min syrra?! Men tack för komplimangen iaf :) Come back soon!

2009-01-26 @ 22:46:59
URL: http://roblsson.blogg.se/
Postat av: Josse

Hahaha vafan säger du om min syrra?! Men tack för komplimangen iaf :) Come back soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0