Inte utan mitt svettband

Här ligger jag nu...
Som jag gjort hela dagen och ändå är jag skittrött...
Gick officiellt upp vid 1 tror jag. Kanske håller på att bli sjuk. Min bror hade nått häromdagen ju, då han spydde och sånt på natten. Jag hoppas jag får det samma ju, nån 24 timmars sjukdom som han hade. Förlora 2 kg minst så snabbt, kan ju inte vara enklare! I HOPE I HOPE
Jag har lovat Natalie att smitta henne isåfall också, jag är villig och billig. Alla som är sugna säg till så länge jag bär på viruset.
Parisa kanske är sugen nu inför studentfesten. Jag har gjort lite styling på henne hur jag tycker hon ska se ut, eftersom vi pratade om vad hon skulle ha på sig, Jag ville hellre satsa på nån rolig frisyr, Gärna rött and spice.
Lägger ut bilderna senare.


Ligger i sängen och förbereder mig inför 24 timmars sjukan



What to do ikväll... Blir det Ystad utgång igen, som så många gånger nu på senaste tiden...
Man kan ju tro att jag börjar uppskatta uteställena här : /


Kommentarer
Postat av: Erik

Färjan då?!



Skäms bara av att läsa det där sista. Ystad. Oh no!

2009-01-17 @ 19:38:15
URL: http://johanerik.blogg.se/
Postat av: m.donross

Usch, jag har nyligen frisknat till. Hemsk kräksjuka !Vi får gå ut, Danhoe. I miss it. Det var DÖlängesen, i need a drink ! A vodka Limone höhö

2009-01-18 @ 01:52:42
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: Jonas

väntar spännt på uppdatering om igår!! :D

2009-01-18 @ 14:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0