Tävling!

Min allra första tävling!
Jag ska faktiskt lotta ut min egendesignade och egengjorda fingervirkning (jag vill säga hemmagjord men det kan jag inte för den gjordes på tåget) superfina blå/gråa "halsduk" eller man kan ha den till vad som helst faktiskt!
Den är lång! Mycket lång!
Vad jag kan skryta med är att jag och Lars Wallin har haft på sig den, låter det lockande nu?

Följande kommer lite olika lasso-tips man kan ha den till

Killar kan fånga in tjejer


Tjejer kan fånga in killar


Människor kan fånga in katter


Tack mina underbara modeller, Min bror Abbe och hans flickvän Ellinor och givetvis Dig Katt


Klockan 17.00 kommer den ligga på brevlådan imorgon, och den skickas till den person med roligast motivering och även anledning varför den älskar mig så mycket (lögner och smicker går superbra)
Ta chansen, du kommer älska den, I do!



Nu väntar sjukhuset på mig, måste kila, Adios! Hasta Luego


Kommentarer
Postat av: Hannisen

Jag BEHÖVER halsduken för att min strutshals är så lång att det inte finns några i handeln som passar. Dessutom kan jag nyta den runt min spetsiga näsnäbb om den skulle bli kall. Och varför jag älskar dig? Det vet du väl? För att du är min twin, mitt onda alterego och att du alltid gör mig så förbannat glad <3

2009-02-11 @ 16:52:17
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: sofia

jag vill hellre veta va du gjorde på sjukhuset.. ok samtidigt som jag skrev detta kopplade min hjärna det till det om blodgivning.. åhhh varför ska jag alltid oroa mig i onödan

2009-02-11 @ 22:55:49
Postat av: sofia

+ jag ska ha halsduken för att skyla mina bröst. Den kan räcka till 2 varv(?). bild kan vi lägga upp på bloggen sen, alltså min framtida Slitz-blogg.

jag älskar dan för att ibland så kan han diska.. säga fina saker till sofia.. (om han inte har sovit)

mest älskar jag dan för att en gång när vi drack kaffe så gick han o hämta papper för att torka upp efter mig. (han kanske gick i sömnen men det är ok ändå)



2009-02-12 @ 00:10:35
Postat av: Erik

Får man tävla utomlands?

Jag behöver ju något att hålla Annlee i styr med.

2009-02-12 @ 08:59:45
URL: http://johanerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0