Spanska på italienska

Gick upp supermycket tidigare idag för att jag skulle läsa klart den förbaskade boken, och satt sen och kämpade med att skriva ihop min resumé som jag skulle berätta för klassen.
Våran grupp var bara skit, riktigt fruktansvärd. Pressen var ju inte hög för gruppen efter liksom. Läraren gav oss utvärderingen som löd, ett grupparbete ska ju ändå vara ett grupparbete... Sen påpekade hon att hon var van vid "svensk"-spanska, men min italienska spanska borde jag göra något åt.
Fick först höra det av klasskompisarna när jag gick the walk of shame genom klassrummet till platsen längst bak - Fin italienska du fick fram, sa nån.
Vissa bitar som jag skulle improvisera in lite spanska och inte läsa från pappret då jag fick till lite fina italienska ord och även klagomål på uttalet, höhö
Men som vi sa, vi är ju där för att lära, inte sant GUHRLZZ!!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha... shit vad du måste ha det jobbigt!!

2009-02-04 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0