Idag blir det mat!

Jag bloggar från toan, jag gör det stora, eller ah, alltså fast snabbt går det, satte mig precis och nu är det klart! Tack gud för bärbara datorer!
Iallafall jag pratade med mamma precis, och vi har lunch/kvällsmats date, nu blir ni allt avundsjuka va!?
Vem vill inte äta med mig liksom!?
Det blir Pizza på PC (mitt favvo ställe som alla vet vid detta laget va)

Idag hade jag skola, men bara i 2 timmar, och hon skulle bara dra inledning om den nya boken vi ska läsa, det tar nog inte lång tid tänkte jag och stannade hemma, ändå gick jag upp kl 6.

Nu ska jag ut och förbränna litta fett!


Jag och min bäbiz hälsar till alla!

Kommentarer
Postat av: m.donross

alla bloggar från toan, its just not something we talk about, I'm proud though for you stepping forward! Det heter ju Laptop trots allt right ? haha :D

2009-02-05 @ 13:54:53
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: Kirsten

Det tycker jag absolut att du ska göra =)



Ha en jättebra dag!

2009-02-05 @ 14:52:06
URL: http://kirstens.blogg.se/
Postat av: sofia

asså,, på nått sätt ser du sjukt kraaampig ut på bilden dan... antingen är det all aerobics.. eller så är det för att du tar i en del när du lyfter Katt ;D

2009-02-05 @ 15:14:59
Postat av: malin

sv: woooah, den är apsnygg!! Köpt på carlings. Vet inte riktigt om det va på tjej eller killavdelningen..

2009-02-05 @ 17:13:25
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0