Helgen i Göteborg

Det känns så onödigt att skriva allt eftersom jag varit med Mussi och Fitt-Erik så jag hänvisar till deras bloggar så får ni kolla, för jag har praktiskt taget gjort samma saker som dem.

Fredagen Träff med min Underbara Vackra Fantastiska Ex-fru Ellinor Borén, träffade hennes bror och senare blev det lunch även med syrran med hennes kompis som jag redan träffat också i Milano, båda de 2 är så söta, åhhh, och jag har redan bestämt mig för att jag ska bli som Vendela, Juridik + Spanska studier minus Juridiken då alltså.
Sen mötte jag upp E+M och det blev hemgång, dusch och fixning och SPRIT.
Den fantastiska Idén med Hissfest med ballonger blev aktuellt och JAG blåste upp ballonger, Erik och Mussi hjälpte till, sen kom även 2 st friends till Musse och hjälpte till med några.
I hissen fick man nya kompisar åxå, vid olika våningsplan steg folk på och sen av, skoj var det.
Sen kom andra till festen och vi drack mer såklart, och sen gick vi upp några våningar och drack mer. Sen blev det utgång, nära på en Sahlgrenska visit för mig igen då jag inte mådde bra alls i kön, men in skulle jag minsann!


Party Party stämning i hissen! (Stackars den som skulle städa sen)

Lördagen blev en "sova" bort hela dagen dag. Kul var det dock.
Sen mer sprit såklart.
Sen vidare på förfest hos Musses klasskompisar, sen en spårvagnsfärd vidare till en annan fest, och tillslut såklart en till utgång. Skitkul var det där, träffade gamla kompisar där, vem visste att jag hade det i Göteborg, men den helgen var samlingspunkt för alla!
i

Ångesten kom rullande över mig att jag hade ätit en hel macka den dagen!

Söndagen var en utflyktsdag, hade ju fortfarande inte upplevt Göteborg by Day, only Night. Så vi drog till skogen som låg mitt i stan, sjuktball var den.
I skogen såg vi djur, eller Mussi och Erik såg mest djur medans jag smsade runt med Mussis mobil (eftersom min dog på lördagen och jag hade glömt laddaren, såklart!)
Sen kom vi in i djupare skog och ville vara seriösa och ha ett photoshoot, - våga säga nej till våldtäkt var temat. Tyckte det blev en hit, vad säger ni!?
Sen mötte jag upp ett visst pågasnöre efter sin "buggkurs" mm, i know, och han följde mig till tåget!


Våga säga nej till att bli våldtagen 

Och så blev det dags för hemfärd, SLUT!

Kommentarer
Postat av: Mussi

Dan, hur många nätter sov du hemma? berätta!



"SLUT!" på engelska eller svenska? Tycker båda passar i det här sammanhanget.. hihi

2009-02-02 @ 17:13:24
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Dan

mussebullen, oj, nästan så jag funderade på att inte godkänna den kommentaren, men jag som är en öppen person vill visa att jag inte undanhåller något för läsarna, MHM! Duktigt va?

2009-02-02 @ 17:17:14
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ni e ju tokiga=) Miss you girl! puss

2009-02-02 @ 18:42:24
URL: http://jallajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0