Date

Tro inte så mycket, det var med Mamma och Rogge. VI åt middag på PC
Natalie, guess what, jag fick gå bakom scenen. Jag kom in i köket och sen vidare in till VIP-Rökrummet!
Du får nog följa med nästa gång också! fnizz, kanske!

Iallafall...


Ystads enda rulltrappor (vi har det iallafall, inte sant) och det är inne i Lindex affären, jag står i tjockisdelen och där nere är barnavdelning

Jag åt...

Schnitzel med potatisgratäng och bearneasesås, MUMS! Sjukt stor Schnitzelpitzel, eller hur!?!

Jag försökte få till en fin bild på mamma och mig...

lika svårt som att förvandla skåneskalkrika vatten till rebenshopen vin på en förfest! Omöjligt, om man inte heter Jesus.



Kommentarer
Postat av: Josse

Coolt, jag åt också schnitzel idag! Vet du nu har jag länkat dig så jag tycker inte det är mer än rätt att du länkar tillbaka. Ciao!

Postat av: Mussi

Dan! Åt du!? (låtsas att jag inte såg det här)

2009-02-05 @ 20:16:01
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: sofia

äee.. har du oxå matbloggat.. vaffannken..

jaja, det ärä ju synd om dig.. din mage är ju en levande kyrkogård efter den där schnitzelen kan jag tänka mig..

2009-02-05 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0