Bibliotekskort

Tyvärr ingen bild på min fräscha outfit från bibblan idag!!

Jag börjar ångra mig att jag gick ur bibliotekskategorin på bloggportalen med tanke på hur mycket jag ändå skriver om det. 
Iallafall nu kom jag fram till att jag har sjukt många bibliotekskort!
Allt började på en resa jag gjorde med Amanda i slutet av trean. Vi åkte till Helsingborg och sen till Karlskrona. På båda ställena frågade vi om vi kunde få bibliotekskort som en liten souvenir. I Helsingborg fick vi, inte i Karlskrona - Jävla slankefitta stad. Vi hade inget leg liksom och de vägrade att ge bort ett oaktiverat som i Helsingborg -vänligheternas stad.

Sen har det fortsatt....


Från vänster: Södertälje bibliotek, Malmö bibliotek, Stockholm bibliotek, Kungliga biblioteket och tillsist Lunds universitetsbibliotekskort.

Kungliga biblioteket var ju jag och Parisa och fixade (minnen) ihopp om att se Nils! Ett mycket fint kort.
Stockholmskortet är ganska coolt, genomskinligt liksom. 
Lite konstigt är att Malmö kortet skaffade jag förra månaden och fortfarande har jag inget Ystad kort. Hm...

Nästa gång jag åker till Göteborg ska jag skaffa kort därborta också såklart!

Kommentarer
Postat av: jordis

men hallå.. du måste ha lundsstadbiblotek också jö !

2009-02-14 @ 00:20:57
URL: http://acky.blogg.se/
Postat av: Linnea Malivéz

Vad är du på för humör just nu? :)



Kram

/LM

2009-02-14 @ 11:23:08
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0