Bävern -det är jag det

Japp, det blev en sista minuten utgång ändå!
Jag ville bara ha en lugn helg denna helgen, med melodifestivalen, men mamma SOM VANLIGT tjatar om att -Dan du kan väll följa med på Harley Davidsson träffen.
Så perfekt som jag är kan jag inte säga nej utan följer med såklart!
Det blir en vild kväll med många ställen men dessutom en tidig kväll!


Jag träffade på min kära Tina för högstadiet på Kings Head lite så där mitt i allt, fantastiskt. Sen ser jag en äldre dam (40+) och det var inte mamma, som stod och spydde utan för Harley Davidsson träffen, MYSIGT säger jag.



Vi shottade loss såklart, Jag tog en bailys-sambucca och en hotshot såklart



Väl inne på BaráBar fick vi veta att det inte skulle bli vidare party för oss där utan man skulle bege sig ändå bort till Öja, så då gav vi upp våran kväll och gick på toa istället.


Så snygga är vi på toan!

På vägen hem mötte jag mamma och Co igen och de var på väg till PC igen, men jag lyckades stå emot frestelserna och gick hem istället

Anledningen till rubriken är för att ett gäng skrek att jag såg ut som en bäver i min "päls"mössa när jag traskade längst gågatan.
De tror att de sårade mig, men oh no, jag skrattade som in i, haha ...nice try...



Tillägg lite senare: Det luktar bränt från näsan... borde det göra det?
iallafall, jag ska kissa. Sov gott people!

Kommentarer
Postat av: Miss0

Sambuca/baileys är gott gott. Ta med lite grenaline nästa gång :) Braindamage hehe.



Hoppas du får en skön söndag!

2009-02-08 @ 16:20:33
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0